Biuro: ul. Indiry Gandhi 23, 02-776 Warszawa

509-545-000 biuro@exigo.pl

Technologie

BILECIKI DO KONTROLI
Wszystkie zgłoszenia telefoniczne i email rejestrowane są w SYSTEMIE TICKETOWYM. Cała komunikacja z Klientem odbywa się za pomocą tego narzędzia, dzięki czemu zawsze wiadomo jaki status ma dane zgłoszenie, kto się nim zajmuje i co do tej pory zostało zrobione.

NASZA TAJNA BROŃ
Oprogramowanie RMM (Remote Management&Monitoring) czyli oprogramowanie do Zdalnego Zarządzania i Monitorowania wszystkich urządzeń, które są pod naszą Opieką IT. Pozwala nie tylko na zdalne połączenie z komputerem użytkownika, ale także na bieżąco monitoruje stan sprzętu i oprogramowania. W razie wykrycia nieprawidłowości automatycznie tworzy zgłoszenia do Systemu Ticketowego

AKCJA DOKUMENTACJA
Dzięki rozbudowanej dokumentacji w specjalistycznym systemie wszyscy członkowie naszego zespołu mają dostęp do niezbędnych informacji o systemach i procedurach Klienta co znacznie podnosi sprawność i szybkość obsługi.

LEPIEJ MIEĆ
Kopie zapasowe: Veeam Backup
Zaawansowane oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych i replikacji. Z dowolnym harmonogramem i retencją. Nawet do chmury.

DOBRY TOWARZYSZ
Oprogramowanie antywirusowe: Eset
Jedyny antywirus, który od początku wykorzystuje uczenie maszynowe i analizę heurystyczną i jest napisany języku programowania Assembler, czyli komunikuje się z komputerem na poziomie maszynowym/fizycznym.

KOMPUTEROWY HYDRAULIK
Oprogramowanie, które w czasie rzeczywistym sprawdza wycieki danych i poświadczeń. System działa na zasadzie monitorowania raportów i baz zawierających uzyskane w sposób nieuprawniony dane logowania.

ROZLANE MLEKO
EDR (Endpoint Detection and Response): Huntress
Jeżeli już dojdzie do naruszenia bezpieczeństwa systemu EDR wykryje (automatycznie lub z pomocą analityka) nietypowe działania: szyfrowanie plików, podnoszenie uprawnień, wykradanie dostępów, przenoszenie się z serwera na serwer czy instalowanie tylnych furtek.
Kiedy komputer staje się zagrożeniem dla reszty systemu zostaje odizolowany.

WSZYSTKO W JEDNYM
MICROSOFT 365 – Chmura obliczeniowa.
Jedno z najlepszych rozwiązań chmurowych na rynku. Oferuje bezpieczną i pojemną pocztę email, miejsce na dane, znane aplikacje biurowe, oprogramowanie do videokonferencji i system operacyjny Windows. Wybierasz czego potrzebujesz i płacisz za to z czego korzystasz.

Wszystko zaczyna się od rozmowy.

Nazywam się Krzysztof Zygner i jestem współwłaścicielem Exigo. Odpowiadam za pierwszy kontakt z Klientem i zapraszam Cię do rozmowy.
Ja to ja – jestem autentyczny, nie jestem automatem ani robotem.

Zadzwoń lub napisz do mnie.







    Świadczą o nas nasze dokonania, mówią o nas nasi Klienci:

    ...wdrożyli u nas rozwiązania chmurowe i systemy do pracy zdalnej na długo przed pandemią Covid-19. Wraz z usługami dostarczają nowoczesne narzędzia do zarządzania i monitorowania całej infrastruktury informatycznej w różnych lokalizacjach.

    SCM Poland

    Z przyjemnością udzielam referencji firmie Exigo, która świadczy dla nas usługi informatyczne w zakresie helpdesku i bieżącej pomocy użytkownikom a także wykonuje prace administracyjne zlecone przez nasz wewnętrzny dział IT.

    Creditstar Poland Sp. z o.o.

    Korzystamy z usług firmy Exigo w zakresie Outsourcingu IT od ponad sześciu lat i z przyjemnością rekomenduję tego parrnera biznesowego. Jesteśmy częścią dużej międzynarodowej grupy kapitałowej i wymagamy wsparcia w zakresie bieżącego Helpdesku...

    Assa Abloy Entrance System Poland Sp. z o.o.

    Od samego początku naszej współpracy Exigo dało się poznać jako rzetelny i kompetentny partner biznesowy. Na dodatkowe uznanie zasługuje fakt, że jako międzynarodowy koncern farmaceutyczny wymagamy dostosowania jakości obsługi...

    Icon S.A.

    Zawsze byliśmy zadowoleni z zaangażowania i poziomu wiedzy, oraz czasów reakcji. Wsparcie  w zakresie bieżącej obsługi użytkowników i administracji serwerami to główna część usług z których korzystamy....

    ELTRI Sp. z o.o.

    Usługi świadczone przez Exigo są terminowe i wysokiej jakości, a firma przez cały okres trwania umowy dała się poznać jako rzetelny i wiarygodny partner biznesowy...

    Teatr Rampa

    Z przyjemnością rekomenduję firmę Exigo – naszego kontrahenta w zakresie obsługi IT. Jako oddział międzynarodowego koncernu zabawkowego Hasbro mamy bardzo rozbudowaną i centralnie zarządzaną infrastrukturę IT.

    Hasbro Poland

    When we started our global business as Tranquini® back in 2017 we looked for an IT company that could provide IT services for over 150 people in several business units across all the Globe.

    Innoviom

    Niniejszym udzielam referencji firmie Exigo, która dostarcza nam profesjonalnej obsługi IT. Jako biuro księgowe i doradztwa podatkowego przetwarzamy cyfrowo bardzo dużą ilość danych wrażliwych i poufnych...

    TWR Sp. z o.o.