Biuro: ul. Indiry Gandhi 23, 02-776 Warszawa

509-545-000 biuro@exigo.pl

"Chmura obliczeniowa to potężne narzędzie, które może być wykorzystane do tworzenia nowych produktów i usług."

- Elon Musk

Chmura dla biznesu

Chmura obliczeniowa to taki model przetwarzania danych, w którym użytkownik otrzymuje dostęp do potrzebnych mu zasobów i usług komputerowych takich jak email, miejsce na dane, kalendarz, kontakty i inne przez Internet. Usługi te zazwyczaj kupuje u zewnętrznego dostawcy.

Najprościej mówiąc zamiast kupować serwery i oprogramowanie, dzierżawimy potrzebne nam usługi i zasoby od zewnętrznego dostawcy. Żeby korzystać z poczty elektronicznej nie musimy mieć własnego serwera.

Jakie mam z tego korzyści?

Oszczędność – zazwyczaj dużo taniej jest zakupić usługi chmurowe niż utrzymywać własne urządzenia i zespół administratorów

Bezpieczeństwo – usługi chmurowe utrzymywane są w olbrzymich centrach danych, do których dostęp fizyczny jaki elektroniczny jest monitorowany i zabezpieczony nakładem olbrzymich środków

Wysoka skalowalność – szybko i łatwo zmienimy zakres i ilość usług chmurowych zarówno w górę jak i w dół. Jeśli potrzebujemy więcej kont email, lub dodatkowego miejsca na dane wystarczy zmienić parametry usługi jednym kliknięciem.

Globalny zasięg – dostępność zasobów z dowolnego miejsca na świecie. Z usług Chmury możemy korzystać każdego urządzenia podłączonego do Internetu: komputera, smartfona, tabletu.

Ochrona danych – Twoje dane są chronione. Przechowując kopie zapasowe swoich danych w chmurze masz gwarancję ich dostępności niezależnie od awarii czy utraty sprzętu.

Chmura w EXIGO – co oferujemy?

Naszym Klientom oferujemy produkty chmurowe wiodących dostawców: Microsoft, Google, Apple, AWS, Dropbox, Wasabi

Jak to działa? - zobacz na przykładzie M365

Microsoft365 – czyli wszystko w jednym miejscu.

Chmura obliczeniowa od Microsoft to jedno z najpopularniejszych rozwiązań na rynku. Oferuje m.in.: pocztę email, miejsce na dane, kalendarz, kontakty, popularne aplikacje biurowe, narzędzie do wideokonferencji a nawet system operacyjny Windows. Wszystko to dostępne online z komputera, smartfonu lub tabletu.

Chmura – ile to kosztuje?

Microsoft 365 sprzedawany jest w modelu subskrypcyjnym, czyli jako licencja płatna co miesiąc lub co rok. Ceny uzależnione są od konfiguracji pakietu licencji – czyli płacimy za to z czego faktycznie korzystamy. Najpopularniejsze pakiety cenowe znajdziesz poniżej:

Exchange Online (plan 1)

Koszt 3.7€ netto

użytkownik / miesiąc

  • Skrzynka pocztowa o pojemności
    50 GB i wiadomości o rozmiarze
    do 150MB
  • Aplikacja Outlook w sieci Web udostępnia środowisko klasy premium w przeglądarce
  • Priorytetowa skrzynka odbiorcza ułatwia śledzenie najważniejszych wiadomości e-mail
  • Automatycznie przenoś stare wiadomości do archiwum zbiorczego

Bezpieczne usługi w chmurze:

icon

Tylko aplikacje internetowe i mobilne:

icon

Microsoft 365 Business Basic

Koszt 5.6€ netto

użytkownik / miesiąc

  • Internetowe i mobilne wersje aplikacji Word, Excel, PowerPoint i Outlook
  • Czaty, rozmowy i spotkania z nawet 300 uczestnikami
  • 1 TB magazynu w chmurze dla każdego użytkownika
  • Poczta e-mail klasy biznesowej
  • Zarządzanie terminami spotkań z klientami
  • Zabezpieczenia standardowe
  • Pomoc techniczna przez telefon i internet przez cały czas

Bezpieczne usługi w chmurze:

icon
icon
icon
icon

Tylko aplikacje internetowe i mobilne:

icon
icon
icon
icon

Microsoft 365 Standard

Koszt 11,7€ netto

użytkownik / miesiąc

To samo co Business Basic plus:

  • Internetowe i mobilne wersje aplikacji Word, Excel, PoerPoint i Outlook
  • Czaty, rozmowy i spotkania z nawet 300 uczestnikami
  • 1 TB magazynu w chmurze dla każdego użytkownika
  • Poczta e-mail klasy biznesowej
  • Zarządzanie terminami spotkań z klientami
  • Zabezpieczenia standardowe
  • Pomoc techniczna przez telefon i internet przez cały czas

Aplikacje klasyczne, internetowe oraz mobilne i bezpieczne usługi w chmurze

icon
icon
icon
icon
icon
icon
icon
icon
icon
icon

Jak wygląda wdrożenie?

Wdrożenie – w przypadku niewielkiej firmy, gdzie pracuje od 5 – 10 osób cały proces nie powinien zająć więcej niż kilka lub kilkanaście godzin, a całkowity koszt nie przekroczy 2000,00 PLN.

Etapy wdrożenia:

  • Przygotowanie – audyt informacji określający jakie konta należy utworzyć/przenieść, określenie potrzebnej przestrzeni dyskowej, wskazanie domen internetowych przypisanych do usługi
  • Konfiguracja – utworzenie kont użytkowników, konfiguracja skrzynek poczty elektronicznej, nadanie uprawnień i dostępów do danych.
  • Kopiowanie danych – jeśli w usłudze mają pojawić się dotychczasowe dane takie jak pliki i dokumenty, należy przekopiować całą strukturę wraz z uprawnieniami. Jeśli danych jest dużo wówczas kopiowanie odbywa się w dwóch etapach: wstępnym trwającym nawet kilka dni oraz końcowym gdzie kopiuje się różnicę (deltę) powstałą w momencie przełączenia usług
  • Przeniesienie poczty – podobnie jak w przypadku kopiowania danych zawartość skrzynek pocztowych przenosimy w dwóch etapach, a przełączenie na korzystanie z usługi chmurowej zazwyczaj odbywa się poza godzinami pracy lub w dzień wolny
  • Instalacja – wszystkie urządzenia użytkowników (komputery, tablety, telefony) otrzymują skonfigurowane oprogramowanie do korzystania z zasobów chmury obliczeniowej zgodnie z uprawnieniami użytkownika
  • Szkolenie – po wdrożeniu odbywa się szkolenie z zakresu korzystania z nowej usługi, używania aplikacji i funkcjonalności
  • Obsługa powdrożeniowa – po zakończeniu przeniesienia i przeszkoleniu użytkowników zazwyczaj ustala się okres obsługi powdrożeniowej. Jest to czas na dodatkowe wyjaśnienia, doszkalanie i zmiany w konfiguracji usługi na wniosek użytkowników.

 

Współpraca po wdrożeniu

Jeśli nie mamy w firmie osoby znającej się na technologiach IT migrację do chmury warto powierzyć firmie, która oprócz kompetencji wdrożeniowych jest autoryzowanym resellerem oferowanych rozwiązań, a także zajmuje się obsługą powdrożeniową i posprzedażową: sprzedażą nowych licencji, zmianą parametrów usługi i administracją platformy Microsoft 365.

Świadczą o nas nasze dokonania, mówią o nas nasi Klienci:

Na specjalne uznanie zasługuje fakt, że wdrożyli u nas rozwiązania chmurowe i systemy do pracy zdalnej na długo przed pandemią Covid-19. Wraz z usługami dostarczają nowoczesne narzędzia do zarządzania i monitorowania całej infrastruktury informatycznej ...

SCM Poland

Z przyjemnością udzielam referencji firmie Exigo, która świadczy dla nas usługi informatyczne w zakresie helpdesku i bieżącej pomocy użytkownikom a także wykonuje prace administracyjne zlecone przez nasz wewnętrzny dział IT.

Creditstar Poland Sp. z o.o.

Korzystamy z usług firmy Exigo w zakresie Outsourcingu IT od ponad sześciu lat i z przyjemnością rekomenduję tego parrnera biznesowego. Jesteśmy częścią dużej międzynarodowej grupy kapitałowej i wymagamy wsparcia w zakresie bieżącego Helpdesku...

Assa Abloy Entrance System Poland Sp. z o.o.

Od samego początku naszej współpracy Exigo dało się poznać jako rzetelny i kompetentny partner biznesowy. Na dodatkowe uznanie zasługuje fakt, że jako międzynarodowy koncern farmaceutyczny wymagamy dostosowania jakości obsługi...

Icon S.A.

Zawsze byliśmy zadowoleni z zaangażowania i poziomu wiedzy, oraz czasów reakcji. Wsparcie  w zakresie bieżącej obsługi użytkowników i administracji serwerami to główna część usług z których korzystamy....

ELTRI Sp. z o.o.

Usługi świadczone przez Exigo są terminowe i wysokiej jakości, a firma przez cały okres trwania umowy dała się poznać jako rzetelny i wiarygodny partner biznesowy...

Teatr Rampa

przyjemnością rekomenduję firmę Exigo – naszego kontrahenta w zakresie obsługi IT. Jako oddział międzynarodowego koncernu zabawkowego Hasbro mamy bardzo rozbudowaną i centralnie zarządzaną infrastrukturę IT.

Hasbro Poland

When we started our global business as Tranquini® back in 2017 we looked for an IT company that could provide IT services for over 150 people in several business units across all the Globe.

Innoviom